No matter who you are or where you're from life's always crap

Tidigt gympass idag med Pelle nice som fan, en del trashtalk om Älgen. Men har förtjänar fan det. Efter en lång promenad hem blev det lite grillning. Men de va fan inte lätt, asnice väder och så, men vinden blåste ju bort vår engångsgrill typ 50 gånger + att vi hade 2 kassa tändare. Efter mycket om och men blev det platsbyte inkl tändvätska. De vart en del kolbitar och en del klassbitar:P Ja sometimes life gets you hard.
Möte me som jag precis är hemkommen ifrån, gick rätt snabbt. Det negativa är att min lediga vecka har i stort sätt blivit förstörd, eller ahh åtminsånde inatt och ons. Överdriver lite kanske.
Gaaah missade tvättiden idag me -.-
Gah va är detta :O Alla får tydligen reda på vad de får för återbäring, besides me. Feeling left out in the dark, but-aaah tror inte jag ska förvänta mig någon större summa då den har sjunkt varje år. Snackar massa skit känner jag nu. Är nog dags att lägga av då, innan.. ahha anyways dusch -> house -> gislaved eller sova.
Pace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0