Woke up fakkedapp

VBKakbakb

 

Blev ju tydligen inget med, fan jag som var så jävla sugen. Men det borde inte dröja långt till det kommer ut. Ska tydligen bli en del förändringar gentemot Snow Leopard, hela 250 st.

 

 


 

gdagf

 

Efter att ha sett @averstedt posta sönder om the killing var jag ju tvungen å ge det en chans, blev fast redan efter 10 minuter alltså, verkar sjukt bra och då har jag bara sett 2 avsnitt. Blir att bränna ner nårra till jobbet inatt, hoppas bara jag har en tom skiva hemma :) Nu blir det låtsas löpning i skogen sen lite käk i guess!


Gick rätt bra å fakelöpa ändå, men shit höll på å dö twice. Först så hör jag steg bakom mig och tror att de är någon person som springer, men när jag kollar bak är de en jävla hund som springer och försöker hoppa på mig typ, sen hör jag a pack of dogs skälla och en visselpipa. Inte nog med det så höll jag på å springa på årets första orm, snook låg där ihoprullad och såg scary ut.

 

Pace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0