De är mö nu..

Fan har vart mkt jobb nu, känns som om jag bor på jobbet faktiskt. Har hunnit bli 61/120 timmar på senaste 5 dagarna. Så har vart mkt Work, eat, sleep (repeat). Värt i slutändan, hoppas jag. Har ju inte vart jobbigt i sig, bortsätt från i morse då jag var tvungen å gå på ett skift direkt efter natten, som tur var blev det bara 3 timmar istället för 8, de  tackar man för, annars hade det nog inte blivit jobb nu. Dagarna bara flyger iväg och de är fan inte mkt tankar i huvvet nu som inte rör sig om jobb. Men till helgen så.. Fan va långt det känns dit nu alltså, blir iaf lite bus får man hoppas.
Sommarn har väl börjat relativt bra ändå, eller sommarlovet. Vart ett sent sommarlov som började på midsommarafton tyvär. Men de blir så när lärarn inte kan hålla sig frisk. Började med hårdstart i Gislaved med 2 days of fezt med zäta ja. Men det gick snabbt över till lonleyness då alla jävlar ska jobba och ha sig uscha. Så det blev en del trippar till Vx och häng där. Har hänt massa skit därborta också, ahh rädd var jag fan. Men Nu är de löst iaf, gött de! Man har verkligen fått en uppryckning efter händelserna om man får säga så.
Va fan längesen man skrev här, vet knappt längre varför jag skriver skit. Men det får bli så när folk ligger å sover medans en annan håller på å knegar. Timers kan vara jävligt skrämmande alltså, en som skrämde the shit out of me nyss, lampan bara släktes. WTH...
Ja de blir ingen Falsterbo horse show för mig heller, skulle dragit ner dit imorn men måste ju jobba så de får vi ta nästa år.
Får sluta skriva nu annars blir det väl en bok. Kommer väl en uppdatering om sisådär 2 veckor igen eller något xD
Pace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0