I hear you talkin', but you ain't sayin' nothin'...

Om igår var en barnslig dag så motsvarar dagen en vuxen dag. Börja me föreläsning, uscha skolan sätter igång igen:P Jävligt synd alltså, men snart långhelg iaf, kluven om man ska vara kvar på Campus eller ta sig en trip till Gislaved fortfarande dock. Gym uppföljt av seriös matlagning och sen vart det intervju. Verkar vara nästan spikat att jag ska spendera nästan ett halvår där iaf.
Efter intervjun trodde jag att vi skulle grilla och bara njuta, men så fan heller. Däckbyte på 2 bilar varav en bil hade "punktering" som drog ut på tin'. Blev dock inte Evedal ikväll utan blev Campus, kindoff a downer, plus att jag och Tulek fick käka själva bara för att Micha ska vara överambitiös och grilla kyckling. Men gott som fan vare :P
Har inte vant mig vid min temporärt ommöblerade lägenhet, som tar in mer plats. Men va gör man inte för StyrelseCrawl med SkåneS?:P
"Lord thank you for waking me this morning, feels so good to see another day dawning. But for some it was not a good morning. Never take heat until you wan't it. Because the miseries of life is so haunting, no matter what we say or do there's no changes. Lord when will you understand that you are the only one that got the blueprint to the master plan, the one that was made to rule this land"

Pace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0