Draining brain-day...

7:55 - 09:05, original planned. Ended up in Växjö 11:03 not cool, / och jag måste vart de mest irriterande passagerarna på tåget alltså, men fun vart de. Ända tills vi kom till Värnamo. "Ett tåg blockerar vägen, ersättningsbussar kommer, men vi vet inte när". 2 bussar kom vi tog den senare då alla sprang och fyllde upp den första, väl på bussen fanns en överraskning :P Long time no see på den.
Vart lunch med / och david typ. Hem hänga upp gardiner, sen blev det Campus-runt med Davidz som blivit dement av någon anledning xD Dagen slutade med att vi åkte till Älmhult ( kan kryssa av det på min lista nu) som jag vartväldigt positivt överraskad av, mö större än va ja trodde. Där blev det Älmhult-runt följt av Saiko som tydligen har världens bästa jordnötsås, damn rekomenderas starkt! Fick även träffa familjen Tulek och Nunez härliga päron hade de båda två.
Back on Campus nu, damn skulle tagit med mig en Capri-Sonne alltså! but whatevvahh!! Skype it iz now!
Pace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0