Helgen...

Fredag
das

Ja i fredas bestämde jag mig för att göra mig av med alla mina kartonger som jag fått på posten. Ahh och som ni ser så blev det en hel del. Medans jag höll på och städa ringer Edvin som ville komma och hjälpa till :P Snel hest! Detta ändrade städningarbetet. Nu var det inte bara kartonger som skulle iväg till återvinningsstationen, utan allt som var skit. Fyfan vad mkt skit det var alltså, allt från gammla skolböcker, från 4:e klass alltså xD, bla en engelskabok och femtio ton stenciler från Swaziland. Men nu finns inte dessa skolminnen kvar längre, eller jo in ma brain :P. Det var dock jävligt skönt när allt vart klart, och jag är väldigt tacksam för hjälpen : )! Efter detta tunga arbete kände vi oss förtjänta av en pizza, fan rätt längesedan man åt en sådan. Gott som fan och totaly worth it var det iaf!

Fredag MainEvent!
gdsgdjg
Fifa turren som det snackades så mycket om för någon vecka sedan blev verklighet i fredas, även om deltagar antalet inte vart lika högt som jag väntade mig, så hade vi jälvigt kul! Ännu en gång får jag bevisat att det är kvaliten och inte kvantiteten som räknas. Ahh det plus ett flak Falcon xD.  Vissa tog en och en annan RedbullVodka, men inga namn här. Han gick iaf berserk xD. Jag kan ju säga att vinnaren av denna turnering förtjänade det :) Jo ni gissade rätt, det var jag som vann! Kvällen aka gryningen avslutades med jag och Sanel i samma säng, och Edvin med brushan :P Now this is worth doing again! <3


Lördag/Söndag
eeeeeeeeeeeeee

På lördagen väcktes jag av "Hadouken!" och "Shoryuken!" som upprepades gång på gång. Japp edo & sanel pgade Street Fighter IV. Jag joinade ett tag, och när jag värmt Gorbys så skulle de dra hem. /cry. Tycho skulle eg ha anlänt i lördas, men han missade bussen pga dusch sa han iafxD. Men hans mor kom iaf, long time no see på henne fan. Så resten av lördagen spenderades med att köra runt folk och ännu en gång Fifa, fast denna gång vart det på karriären som jag och Wallisen kör :) Bradford City i Barclays Premier League! We are the best! Med tanke på att det vart match på söndagen blev det ett väldigt tidigt besök hos kudden, belive it or not kl 12 :O Shit my god!

SOendag. Upp kl 8 och sträcka på sig, somna om och vaknar halv nio, somna om igen xD Vakna runt niotiden och låg i sängen ett tag, gjorde mig en schnitzelmacka och sen plinga de på dörren. Mot a.torp vi begav oss! Där väntade en buss som tog oss vidare till växjö. Där det spelades en mycket underhållande match må jag säga, och yes! Vi vann! Mycket härlig vinst!

Väl hemma fickjag äntligen träffa mr Tycho. Long time no see på honom med btw, rätt mkt catch up vart det. Vi bestämde oss för att gifta oss igår iaf. Detta var något våra morsor inte gillade, det slutade med blod, svett och skratt och ev break up med våra familjer, de påstår att vi är bröder och vägrar acceptera att just jag och han skulle gifta oss. Men fuck de what.

Idag är det fcking måndag och jag får äntligen träna, jag har dock en känsla som säger att det kommer bli rätt mkt fys idag. Men vem vet, japp om dryga timmen drar jag iaf!

FUCK OF!



Dagens låt xD

Daka Da Diki Diki Daaaa Da Daya Da Diki Diki Dayyyy Da Ka Diki Diki Ehhh Doom De De DeDe Daa Didiliydidily Dooo

Kommentarer
Postat av: Joél Wallegreno

underbar fredag:D:D:D och chill lördag!! ty for them days!!

2009-03-09 @ 20:24:46
Postat av: Ida

sv. hahah nej det har jag inte, är inte det jätte b?

2009-03-10 @ 08:03:16
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
Postat av: Ida

sv. hahaha det är så illa asså. då får jag verkligen se till att hålla mig borta från det spelet då ;)

2009-03-10 @ 14:11:45
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0