Jahoja!

Det har börjat igen. Jag trodde detta var slut, men neeej! Vi ska fortsätta att ringa Micha och fråga om det är "Jonas" från kommunen. Jag vill inte laga era diskmaskiner, jag vill inte laga era tvättmaskiner, jag vill inte hjälpa er med era stängsel, jag vill inte komma och kolla vatten och elmätarn. JAG VILL INTE ATT NI RINGER MER! Alltså hur svårt kan det vara att slå rätt nummer. Varför ska jag, just jag få dessa samtal, och helt olägligt kommer de me. Mellan 10 och 16, uscha mig!  Det värsta av allt det är att hälften ringer med dolt nummer, så man måste ju svara, och svarar man inte ringer de upp igen efter 5 minuter. Så jag tycker att du "Jonas" eller vafan du heter ska ta och byta nummer eller se till att alla dessa galna människor får rätt nummer. Jag börjar bli jävligt trött på detta, hade jag bott i US and A hade jag stämt dig xD ! Ahh nästan iaf, men då hade jag iofs inte haft detta nummer och då hade jag inte blitt störd av dessa människor. FAN VARFÖR FÖDDE JAG INTE I US and A ?!?!




FUCK OF!

Kommentarer
Postat av: joel carelssono

Hahahaa, detta har alltså fortf. inte upphört :S

2009-03-04 @ 23:11:06
Postat av: Helene

Asså, hahahahahahaahhaa xD Älskar detta blogginlägg!

2009-03-05 @ 01:00:50
URL: http://lifeofhelene.blogg.se/
Postat av: Edvin

Jag brukar bli uppringd från någon som frågar: "Är det Juan från loppmarknaden" AHHAHAHA, två gånger har det hänt. Jag bara; nej?

2009-03-05 @ 08:21:42
URL: http://edvinbahtanovic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0