FY SKÄMS PTC!!!

HOra

Visst saknar folk humor. Jag är snäll och skriver här så att ni slipper gå in på AB:P ^^
Anmäls av The Parents Television Council Den amerikanska animerade tv-serien ”Family guy” har återigen hamnat i blåsväder. Nu anmäls serien för olämpligt innehåll av föräldraorganisationen The Parents Television Council. – Tittarna bjöds på bestialitet, orgier och bebisar som äter sperma, skriver organisationen i ett pressmeddelande. I avsnittet som PTC nu valt att anmäla sitter familjens bebis Stewie Griffin och äter flingor med mjölk i en scen. Mamman Lois öppnar kylskåpet och upptäcker att det är belamrat med mjölkflaskor – och frågar huvudkaraktären Peter var all mjölk kommer i från. – Åh, tack för att du påminde mig... hörrni allihopa, en del av mjölken i kylskåpet är inte mjölk, det är hästsperma. Jag har blivit hästuppfödare, svarar Peter. ”Genomsyrade hela programmet” Detta, och flera andra scener i avsnittet, är det som upprört PTC. – Fox bjöd tittarna på alltifrån gayorgier till bebisen Stewie som åt flingor med sperma i stället för mjölk. Och om inte det vore nog får vi se huvudkaraktären Peter stöna när en häst slickar hans nakna bakdel. Det explicita innehållet var alltså inte isolerat till ett enskilt segment av showen – det genomsyrade hela programmet, skriver PTC i ett pressmeddelande. PTC uppmanar nu alla sina cirka en miljon medlemmar att skicka in klagomål till Fox, som sänder ”Family guy” i USA. ”De kan suga min ...” Organisationen har tidigare kritiserat ”Family guy” – och när seriens skapare Seth McFarlane tillfrågades om PTC i en intervju förra året svarade han: – Det är som att få hatmejl från Hitler. De är bokstavligt talat hemska människor. Jag har läst deras nyhetsbrev och besökt deras hemsida, och de är genomruttna. – För att vara en organisation som bygger på kristna värderingar tillbringar de väldigt mycket tid med att hata folk. De kan suga min ... PTC har även kritiserat och anmält tv-serier som ”Nip/Tuck”, ”Las Vegas”, ”That 70s show”, ”Vänner”, ”Simpsons”, ”Dexter” och ”Gilmore girls” – med varierade resultat.


Jävligt fukked up tycker jag att detta är . Alltså det är skam för humor!! FYFAN!

Kommentarer
Postat av: Minnali

Men vafaan :S family guy är ju inte ens ett barnprogram. Herregud. Kika gärna in! Kram

2009-03-12 @ 11:55:44
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Elena

Det är bra tack =) Jo, jag läser många bloggar och så hade du kommenterat, så klickade jag bara! hehe =)

2009-03-12 @ 20:58:00
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: han bakom dig i sängen

Detta är bara hemskt, avsnittet var nju det roligaste på länge! /kraj

2009-03-12 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0