Borås!

Måste börja med att säga att jag inte kommer fortsätta på varken Rivales eller min fantastiska resa till Italien. Iaf inte idag, Sorry mates :/
fasgadghgsdgfsdggadgdaf


När jag vaknade idag kan jag för första gången på flera dagar säga att jag nästan inte är sjuk, har dock fortfarande ont i halsen och hostar då och då, förhoppnigsvist blir det träning snart. Sugen som fan! : )  Hursomhelst så började dagen med ett stort misstag av mig då jag missade att hämta Slash som jag lovat, ännu en gång sorry bro'.

Men lyckan vände snabbt då jag fick ett samtal som innehöll dessa ord "kommer du snart eller?". Gissa vem det var.. Japp My Man Dawit, som jag inte träffat på hundra år känns det som, dock nästan ett halvår. Men det vart awesome! Jag gjorde en snabbstädning innan jag bar mig av till en ort som jag inte varit i på väldigt länge, Reftele. Det första jag möttes var av en stank som påminner lite om hur det brukar lukta här när bonden kör gödsel, inte trevligt. Efter att ha tagit några svängar fel och gjort en del olagliga U-Turns, kom jag fram till ett rött hus, oh yes u know it resident of My Man Dawit! Han hade tydligen rakat av sig håret :P Dock snyggt tycker jag! 

Efter lite catch-up påvägen hem till mig så blev det lite Fallout 3, underbart spel : ).  Tycker lite synd om My Man Dawit, för precis när han skulle spela GH så ringer Slash&Kroon och säger att de är klara i skolan. Men varför var de där? Jo Komux, stolt över de på något sätt :). På med skorna och burn-out!  Det var en väldigt konstig känsla man fick när de automatiska dörrarna öppnades och man kände lukten som man fått stått ut med i 3 år, dock undera bara år!

När de var klara med böcker och shit yo! så var det dags att ge sig iväg. Destination : A-torp! Y? Get en annan kompis som man inte sett på länge, ingen annan N  Q aka Filip Andersson. Att man inte träffar honom oftare, synd då han är klockren :P!

Nu vart alla med i Bettan och resan kan börja. Destination : Filmstaden 2k1, Borås! Y? Spectata Allt Flyter . Filmen var Bra tyckte jag iaf förutom slutet, man ville ju veta vad som hände med.... Woups almost spoiling. Anyway I guess I recomendar den : ) !


Dagens Citat :
Oh! Pice of candy / James Woods xD


Cya in a bit!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

sv: för att få en såndär bild som jag har där uppe, den såkallade headern, måste du ändra din stillmall och det är väldigt svårt att förklara, så tyvär orkar jag inte göra det :/

2009-01-13 @ 00:02:13
URL: http://hillus.blogg.se/
Postat av: El Guapo

Detta var en mycket underhållande dag :D

2009-01-15 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0