Random

Jo visst är den underskattad, och är det inte så att när man inte vill sova så måste man och vice versa. Usch ja. Jag kom ihåg när man var lite och alltid ville vara uppe lika länge som alla de stora barnen, men nej! Det var sovdags och då skulle man ju sova såklart. Men på senare tid när man gått i skolan, så önskar man att man vart ett dagisbarn istället som kunde få sova mitt på dan istället för att halvsova på skolbänken.

Ja och sover man väl så fort man får chansen, eller ahh ibland känns det så. Iaf för mig, speciellt när jag jobbar. då sover jag oftast mellan 12 - 06 och sedan 20-21 sen börjar vi om igen . Fast nu när jag vart sjuk har man lagt sig direkt efter jobbet och vaknat runt sju åtta tiden. Fan illa att man sover bort den bästa tiden i sitt, eller det är iaf vad de säger.

Hnm... jag har en känsla för feeling att min bror har sovmorgon imorn. För kl är fem över ett och jag hörde msn-ljud från rummet hans. Han chattar intensivt hör ,man, men det värsta är att folk på hans lista loggar in vid denna tidpinkt.

Nu är det fan snart februari, dagarna flyger förbi. Det fattas väl inte lång iid innan man inser att det är sommar. Btw vad händer i sommar, ska man jobba hela sommarn? Ta ledigt någon vecka och åka ngnstans, eller ska man bara chilla? Jag tror det blir en kombo av alla tre. Men vart ska man åka, ska man välja ett festresmål, eller kanske åka och hälsa på Rocco? Vi snackade nämligen om detta idag och jag vet inte, skulle vara kul att tröffa honom igen. Men samtidigt så ahh, äsch vet inte. Det är fortfarande långt kvar, fast ändå inte.

Nu ska jag dra en skitbra dikt!

Kepsen hänger där den ska, men ingen äter banan med skal.
Ty för den onda magneten som alla vill döda, då han tar all vår föda.
Klockan den slår och går, men ingen undrar hur Bob-Göran mår.
Ty för den onda magneten som alla vill döda, då han tar all vår föda.
Men en dag ska jag på dig magneten få kleta.

Slackern själv

Kommentarer
Postat av: Joél Wallegreno

mkt vacker dikt:D och klart det blir festresmål i sommar!! :D

2009-01-21 @ 10:26:14
Postat av: Helene

Mischa = Årets poet!

2009-01-21 @ 15:51:27
URL: http://lifeofhelene.blogg.se/
Postat av: Sleschti

HAHAHAHAAHAhahhahaha! dikt ftw xDHAAHAHAHAHAHA

2009-01-21 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0