Random!

Nu är serierna äntligen igång igen!

Gossip Girl <3
Two and a Hafl Men <3
The Big Bang Theory <3
Priset till mest oväntade realesen går till...... Kyle XY Säsong 3! <3
Och nu är det bara 5 dagar kvar tills Family Guy <3 ,The Simpsons <3 & American Dad släpps me :)

Men fortfarande inget Weeds <3<3<3 :( Saknar dig så otroligt mycket. Alla underbara studer vi haft tillsammans, då du spelar upp dig själv avsnitt efter avsnitt. Kan du inte komma tillbaka snart, älskar dig otroligt mycket. Kommer du ihåg den gången då jag skulle ladda upp för att titta på hela säsong 2 av dig och strömmen gick :/. Jag trodde jag skulle dö, usch ja. Det kan ha vart den hemskaste dagen i mitt liv.

Anyway. Efter en halstablettsknarkandearbetsdag så har jag inte lika ont i halsen som jag haft nu i evigheter. Så det blir nog träning på torsdag ev fredag. Men denna vecka måste jag träna! Pallar dock inte åka in till a-torp för att specca träningen då jag är fedt trött och sov daligt som en hora på sin sista dag, då alla kunder ska passa på att knulla sönder henne i sömnen.

Men först  innan my nap ska jag göra en sak som jag lovat en människa, titta på plötsligt i vinslöv. 

Cya in a bit!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

haha Tack... !



nja jo klart jag e smart :P



Jaha spelar du handboll.. SKOJ! Jag har också spelat handbolL!



Vart spelar du?



Kram

2009-01-13 @ 17:48:39
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

hahahha ja :$





Åh Anderstorp.. Dom va alltid bra! Men mitt lag vann iaf typ alltid mot dom! haha

Jag spelade i HK Vaggeryd.. tills jag fick erbjudande samtidigt av både handbollen och innebandyn att spela i elitserien.. och då valde jag innebandyn.. annars hade jag spelat i Hallby.



Jag spelade överallt.. men mest 9a..

Saknar verkligen handbollen.. jag va faktist mycket grymmare i handboll än vad jag var/är i innebandy.. emn just då va innebandyn roligare..

vart spelar du för position då? =)

2009-01-13 @ 18:07:06
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Avve

Kommer det en 3e Kyle XY? Jävligt gr8 i så fall!

2009-01-16 @ 08:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0