Random

Hittade en film med namnet "Rivales" en fotbollsfilm verkade skitskoj på bilderna och så. Inte längre. Den är spansk och har inga subs. Men har bestämt mig för att kolla på den :P

Update 1: En unge sitter oxh äter hundgodis. Mamman frågar hur många har du ätit ? Ungen svarar: 5. Hon frågar förvånat: bara fem? ungen säger sex eller fler.

Update 2: En kille sitter och spelar wii. Han spelar ett brutalt spel där han hoppar på en mob och sparkar den i huvvet så att huvvet sprängs. Samtidigt förösker en äldre man prata med honom. Men han är som i trans.

Update 3: En man bär en CRT-Skärm. Då han pratar för snabb spanska uppfattar jag inte vad han vill. Men det hade något med internet att göra.

(jag tittar på filmen i 5-29 sekunders inervaller atm)

Update 4: Mannen med CRT-SKärmen, börjar skrika och slänger skärmen på marken. Då ut brister kvinnan "du är tokig"

Update 5: CRT-Mannen börjar prata med Javier tror jag han hette, som om ingenting har hänt. (javier är den äldre mannen som försöker få kontakt med wiii-killen)

Update 6: CRT-Mannen skriker något om tuttar och klass  till kvinnan han skrek på innan. (ska ta reda på deras relation).

(Jag är 5 min: 21 sek in i filmen)

Update 7: Javier (han heter kasnek inte så men nu kallar vi honom för det tills de säger hans namn igen)  Ahh han äger iaf en jaguar och den är nice :). Han var tyfdligen hemma hos CRt-Mannen för att hämta Wii-killen, för nu åker de bil, och Wii-killen har börjat prata.

Update 8: Ironiskt nog heter Wii-kille wille. Comunque, så blir han frånvarande direkt när han tar fram sin mp3, och nej han har inte satt i hörsnäckorna utan han bara virar sladden. Javier är tvungen att slapa honom på händerna för att få hans uppmärksamhet

Update 9: Nu pratar de i mun. Han vill lyssna på musik, men stackar Javier vill prata.

Update 10: Det slutar med att wii-killen ger sig. och Javier frågar om han istället ska (uppfattade inte vad) . Då säger han att det inte är kul. Javier säger direkt. Men tjejer då är de roliga. Då säger hhan "mouamno". Det var iaf det jag uppfattade :S .

(Jag är nu 6 el 8 min ser inte riktigt från sängen, men tror det är 6 min  & 28 sek in i ilmen)f

Update 11: Nu säger Javier . Du måste använda skydd när du har samlag. och wii-killen skäms och försöker få javier att vara tysr genom att säga ja ja ja j aja

Update 12: Javier: vad var det du spelade för spel ? Wii-killen : Ett spel! Javier : Ja jag vet men vad gick det ut på. Wii-killen med sur röst : Man dödar zombies. Javier : Skrämmer de inte dig ? Wii-killen : Iget skrämmer mig. Javier: Mycket bra, vet du varför? FÖR DU ÄR ETT LEJON precis som (måste fortsätta titta) brb.

Update 13: Din pappa. (Det är svårt att veta om javier är pappan eller om de är bröder trots åldersskillnaden. Hade det inte vart för att Roccos pappa har en bror som är lika gammal som oss så hade jag nog sagt direkt att de var far & son, det får vi nog reda på snart.)

Update 14: Irriterande!! bara för att han sedan sa att lejonen är savannens kung så kommer afrikansk musik. Fattar inte varför. De är la i spanien :S. Aja.

Update 15: De har stannat på en bensinmack för att äta. Snackar bull (enligt mig, kanske är det man måste veta för att fatta filmen, men pallar inte spola tillbaks för att uppfatta.) Anyway, så springer det in två spagge-killar som har samma dress som wii-killen har på sig. Han tar upp tidningen för att gömma sitt tryne. Nu återstår att få reda på varför.

( jag är nu 8 min & 12 sek in i filem)

Har tagit paus! Då jag har lite viktigare saker att göra just nu!

Back in biz!

Update 16: Nu vart javier upprörd för att wii-killen inte tittade på honom :O

(08:37) PM

 Detta forsätter vi med imorn .

Kommentarer
Postat av: Joél Wallegreno

JAHAHAHAHAHHAHAHAHA:D thx for all the updates!

2009-01-12 @ 01:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0