På!

Bättrings vägen! Jag är snart inte lika sjuk som jag varit de senaste dagara... PROFIT!!

Jag har nu gått över till ett stadie där ajg börjra bli lite orolig för min hälsa. Jag hostar inte, men när jag väl gör det så blinkar min strobelampa som jag fick idag: ) ..

Idag var min dag! Har utan tvekan världensbästa dator!! Fått hem lite nya kläder, och trots allt lyckades jag 7 timmars arbete idag :) ^^

Det blir dock ingen träning på några dagar . Usch tråkigt, buttteeeh! what to do?  Får la taigen missad tid med den som vill : )
Ni kan nå mig via telefon lr mail

0735679093
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Joél Wallegreno

lampan var legend:D haha

2009-01-09 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0