Igår/lördag/Fredag

Fredag: Började med att Slash & Helene kom 2 ma crib, där det blev lite RTL Wintersports 2k9. Självklart var jag bäst, men sen är jag väl mer erfaren får jag väl erkänna, Slash kom tvåa och ja Helene... hon kom nog sist eller något. Dock måste hon få en liten stjärna då hon pwnaded shittet på skjutningen på Biathlon, men failade sen andra skjutningen... Aja som jag brukar säga, man måste suga kuk ibland. Kvällens ton skulle snabbt ändras när två greker bestämde sig för att också tillbringa en del av deras kväll i mitt näste! Det gick från datorspelande och fyllefilmskandaler till tjittertjatt och Batman on drugs <3! Det var fredagen det ja.
  Slashdaga


Det blir aldrig som man tänkt sig...

Detta var nog definitionen av igår, helt sjukt. Började med att jag höll förfest för Kroon och Slash. Min discostrobe fick bli använd för första gången tillo sitt riktiga syfte. xD! Slash uppskattade verkligen detta .Klockan närmade sig nio och det var dags för de att bege sig till Ekholm. Då det vart 2 crowded så åkte Wallisen hem i onördan, men precis när jag skulle sms hnm så fick jag ett litet samtal :O. Detta samtal ledde mig till Lundavägen, men det tog inte mer n en minut så vart vi ute därifrån och hamnade i Anderstorp, sen Gläntan. Efter mycket om och men och cruisande i min feta 240, så beslöt vi oss att vi skelle hem
.jhsfjgggg

Nej, det blev inte så heller, och detta berodde på att jag har så otroligt bra syn och lyckades se att det var Max som var ute och gick i sin roeda jacka, detta resulterade i att jag hamnade hos en filur med kepsen på : ). Det var en väldigt underhållande gryning kanske man ska säga. Kul och träffa alla, man kan ju knappt säga att det var igår man träffade dessa människor.
 dgadgdgagdggdd

Börjar känna mig riktigt frisk nu! Kl är 12:53 och jag vaknade för en timma sen, men har inte hostat en ända gång! Det luktar träning imorn!!  Fan i 2 jävla veckor har det varit åt helvete, men lite kul har man ju fått ha ändå.

Fan glömde en väldigt skämmig sak som jag vart nästintill tvungen att göra, jo det var så att jag hade ett rum fullt med pet-flaskor och pant-burkar, från alla förfester, pkr-lan och allmänt chillande. Detta halvårssparande på burkar gav mig 298 SEK! Det stod en liten unge jämte mig och min broder som nickade "PantarN^", helt jobbig som fan, så när det var 3 flaskor så tyckte jag nästan synd om honom, stått i en halvtimma och babblat på om att det satt en hund i en bil. Aja Profit helg iaf! 
mera!

Cya in a bit!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Oj haft fullt upp i helgen?? Och träffat massa roligt folk ser jag? Kul!



Kram

2009-01-19 @ 13:47:47
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Slash

Hahahahhahaha xD

2009-01-19 @ 13:49:53
Postat av: Helene

Man kan inte vara bra på allt, och jag är bra på sånt som betyder nåt! xD

2009-01-19 @ 14:54:10
URL: http://lifeofhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0