Hello2U

Idag har jag itne hunnit göra något då jag vaknade för ca 1 timme sen skulle jag vilja säga. Men jag har iaf hunnit med att prata med lite folk på msn, detta har varit mycket underhållande och lärorikt. 

Det har på senare tid blivit näst intill omöjligt att föra en konversation utan att det blir något missförsstånd då vi använder oss av mycket sarkasm i vårt egna lilla språk. Detta är på gott och ont, då man ibland skrattar åt det, men ibland är det rätt jobbigt då det tar en timma att förklara för folk att man menade "ja" och inte "nej". 

Jag tänkte lägga upp en bild på en polkagris nu, för att symbolisera dagens road-trip. Ska nämligen till Gränna och lämna Tycho där. Jävla massa körande har det blitt nu på senaste :S xD. But sålänge man har rätt sällskap så fungerar det : ). 

Tänkte beefa lite med eleni nu och ha "dagens uppdrag" eller var det var det nickade. Nyways så går dagens uppdrag ut på att du ska inte borsta tänderna och försöka folk att märka det. 

 

xoXo niggahs! 


Kommentarer
Postat av: eleni

ahahhahahahahahaha du e underbar micha älskar dig

2009-01-11 @ 23:43:42
URL: http://thosesimplethingsinlife.blogg.se/
Postat av: eleni

hahaha du e underbar<3

2009-01-11 @ 23:44:22
URL: http://thosesimplethingsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0