En paus!

Denna dagen har spederas mkt tid framför skärmen, då jag legat och knarkat te och halstabbletter, samtidigt som jag försöker komma upp 2 date med House. . Fick en överraskning igår. Till min besvikelse ingick inget kinderägg :/. Denna bestod av ett par, Ana &  Victor :). De hade kommit hela vägen hit för att hämta upp raffaello, som för övrigt är världens godaste treat man kan trycka i sig. Jag avstod dock från denna njutelse. Hursom så skulle de hämta detta. Men det gick inte så snabbt som de trodde eller ville, då jag satt och kollade på Igor- En 3d animerad film som har väldigt mysko handling som alla de andra 3d animerade filmerna som gjorts. Filmen var iaf på när de kom in till mitt dunkla, överhettade näste. Detta resulterade i att deras ögon sögs mot skärmen som en mutter till ett dammsugarmunstycke. Kvar blev de iaf och kl när,ade sig halv sex, vilket innebar att audio video snart skulle stänga. Det betydde att jag fick dra på mig mina kläder och rusha till mitt hideout. Vänta.. hände detta igår? Eller var det iförrigår... Fan det måste vart iförrigår.. Jajusste. ahh  men det var det som hände iförrigår. Fan minnet börjar svika. Inte bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0