Dom?!

God morning. Yes im awake. Har sovit approx 3 timmar nu. Dock så mår jag mkt bättre n vad jag trodde att ajg skulle göra. Beror nog på att jag kört med en massa huskurer, så som kaninen, bävern och ankan : ) . Nu återstår bara att se om man orkar med jobbet , kort pass idag och första gången på 2 veckors schemat, ska bli riktigt kewl! Om jag bara kunde bli frisk.

Mitt rum börjar se lite mer civiliserat ut nu då jag har tagit bort allt som har med min sjukdom att göra, såsom papperitz, teakoppar, tepåsar, och förpackningar till massa skit som man tror får en att må bättre, tex en påse koks och ett paket otrivin. Dryga timmen kvar tills jag börjar, duschen dirr snart dåra !!!




z


Kewl 2 apdate! Not! Oke Alittle! cya i n a  bi t! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Haha jo det e ju sant =) Det har du helt rätt i ;)



Har du gjort i helgen och veckan då? =)



Kram

2009-01-08 @ 14:40:53
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Vallgatarn

Haha, keep updatin boy!

2009-01-08 @ 15:03:18
Postat av: Slackern själv

Vallgatarn



Jag tycker att det är kul att du uppskattar mina updates!

2009-01-09 @ 02:47:10
URL: http://slacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0