Denna kväll/natt/whatever!

cccccccccccccccccccc
Ficj träffa My Man Dawit idag igen :) Mycket trevligt. Efter att ha lärt honom hur man ska hantera en plastgitarr med 6 färgade knappar och ahh en annan knapp så det blir sju färgade knappar. varav en inte riktigt är en knapp. ahh what ever .. Så skulle vi titta på film. Men suget fattades, så vi gick in på en butik och köpte Mirror's Edge. Kan vara världens bästa spel. Då vi båda fick orgasm under tutorialn och upprepade flertal gånger att dettta kan ha vart det roligaste spelet vi spelat. Vilket inte är sant men det var FREAKN AWESOME NIGGAHS!!!, så varade inte glädjen allt för länge. När vi gjort ett antal uppdrag så fukka allt sig och det började lagga sönder, nej inte fps-dropp. som slutade med freez-lagg och spelet krasha. Så försökte vi flertal gånger att starta om spelet fixa med inställningar (trots att jag har välrdens bästa dator!!) så gick de inge vidare.

"När en dörr stängs, öppnas ett fönster" eller vafan man brukar säga. Då vi fortfarande vart kåta på spelet så blev detta, inte helt överraskande en Partypooper! Innan vi skulle titta på filmen kom jag ihåg att jag lovat visa honlon chocolate news. en underbar show! Vad handlar detta om då? Hnm... vill inte vara en spoiler så bäst att ni tittar efter själva :)- Men jag kan ju lova att du kommer att skratta, för det gjorde vi fan. Inte lite heller.
Mitt under det sista avsnittet kommer ett inslag som gör att vi får grova andnings problem, konstiga gasutsläpp och blöta kalsonger. Efter detta så kan jag nog säga att "Chocolate News" är universums bästa show ever made. Man får hoppas att de kan hålla lika hög lägstanivå nästa säsong som den första!

Nu är det kanske inte konstigt att förstå att mitt nya mål i livet är att få träffa the cast av "Chocolate News". OM DU som läser detta får chansen att få träffa de, så vill jag att du kontaktar mig. För mitt erbjudande till den chansen kommer inte göra dig besviken.

Make my dream come true, so I can die in peace.

Det där sista med die in peace... Ehmn finns en person som vet hur jag har valt att dö, och jag minns att jag sa att mitt valda sätt inte var så jvla peaceful. Men om jag har en tv och detta sänds när jag är där uppe i min luftballong så kommer jag att lyckas med detta!

Hmn längsta inlägg ever? För min del alltså? Maybe... Gz 2 me isåfall.!

Cya in a bit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0