Allt!

Japp ! Då var man hemma från en dag på jobbet! Lite tungt var det att jobba idag, trots att jag fick mina 9 timmars sömn.
Men det är ju inte alltid allt går bra bara för man vaknar utvilad och är glad! Längesen jag var såhär glad när jag vaknade på morgonen. Undrar fortfarande på vad det kan bero på, kan det vara att jag har världens bästa skiva som jag gjort och får en att bli Part - A sugen eller är det helt enkelt min dag idag. Ahh det lär vi märka på träningen iaf för om det står upp i duschen idag, då är det verkligen min dag.

Påtal om random, jag har rosa/vita underkläder på mig idag. YES!! Det är därför jag är så glad idag : ) Mina kallingar är det ju, det var ju det. Hur dum kan man vara... Det var ju därför jag sov med string inatt och blev så glad för att jag fick ta av mig dessa omysiga saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0