U!


<< Utmaningen >> Jag fick idag en utmaning av Sandra! Regler: Länka till den som utmanat dig Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.



1. Jag är attraherad av det motsatta könet
2. Jag är inte grön
3. Jag har aldrig pussat en groda och hoppats på att den ska bli min prins
4. Jag har nog slösat mer pengar på kinderägg n va jag gjort på horor
5. Jag har en del polkagrisar som jag inte vet vad jag ska göra av
6. Jag hittade precis min gamla mus
7. Jag har en gång slarvat bort en tändare, och sedan ljugit om det
8. Jag har alltid velat vara den killen som går runt med mössa på sommarn, men har aldrig vågat för det blir nog rätt varmt

                         Helene                                                       Boldt                      Edvin                  Bellski
Eleni                                                Slash                                             Sofie                         Malin

Trodde inte jag skulle göra detta men nu utmanade jag tydligen de övre personerna. Okej är jag en bättre människa nuy ? ! : )

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA



FY fan va bra!!



Jag garvar ihjäl mig! Du e bara för bäst haha! :P

2009-02-13 @ 15:37:17
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Hahahahhahahah elelr hur! Man kan tro att han va en prins på 1800 talet HAHAHA

2009-02-14 @ 04:24:18
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Slash

Alltså haahhahahahaha, får se om jag gör detta:p

2009-02-14 @ 14:08:41
Postat av: Helene

Humm, maybe I'll answer..

2009-02-15 @ 20:01:28
URL: http://lifeofhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0