Skepp ohoj!

Ja nu vart det ett tag sen som jag var här inne och skrev ett stycke konst, så nu ska ni få höra vad som mig hänt under de senaste dagarna skulle jag tro, eller ngt.

Den 4de februari... Jadå, då vart de en liten tripp till Kronobergs hjärta. Ok kanske inte men Växjö vart det då. Reason ? Hälsa på ett stycke Helene som precis fått sin nya lägenhet. Väldigt mysig en, men det vart inte enkelt att ta sig dit, då en viss Eleni trodde sig kunna haxxa sitt minne. Men att hon misslyckades vart ju inge me henne å göra, det var ju för det vart mörkt ute, efter mycket om och men kom vi fram till Helenes crib. Där hade vi årets beef om vart vi skulle äta, samtidigt som slash höll på att flytta in, eller ahh man skulle kunna tro det.

2 town we went! Mitt första intryck av centrum var att jag redan varit där hundra gånger, men efter som min hjärna var då under utvecklingsfas så hade inte bilden av staden fastnat i skalle, fram tills jag såg texterna som vart skrivna på gågatan. Hursomhelst, så skulle vi leta efter någonstans att äta. Vi gick och gick och gick, det var stängt, det var konstig mat, ingen åt på ställerna, det vart dyra priser osv. Tills Helene  ( tro det eller ej) fick en snille blixt (skulle inte kalla de för blixt heller, då hon kom på et så sent) att det fanns en Kina/Thai/Jap~ ställe vid busstationen.

We went, we drank, we ate!
När vi beställde tog resterande kycklingspett. Men med vilken sås? Ja OG såsen vart jordnötssås, men det var inte slasharn så förtjust i så han fråga: Kan jag få bearnaisesås ? - Men ursäkta det är kina restaurang, replikerade chinesedude. Sen så uppfattade jag inte riktigt vad han sa, han jiddra massa random ord i random ordföld.... ZOMG! Desorganiserat tal ? är han Schizo!!? Maybe. Ahh så det sluta med han fick ett litet stash av sötsursås. Mätta och inte så jättebelåtna begav vi oss till pressbyrån där jag köpte 2 kinderägg : )

Back 2 lyan!

Där slash satt och gjorde sitt arbete, och jag vet fan va vi andra gjorde. Men tiden gick och klockan började närma sig sent och det är dags för sömn. Till en början nickade jag trötta hesten, men det gick snabbt över. Eftersom min dygnsrytm fortfarande vart fucked up efter en natt på jobbet. Runt fyra, fem valde jag att gå ut och gå en sväng. Det blev en sväng kan jag ju säga, aka Växjö runt xD. Vad kan jag säga för att undvika att verka störd... Inget jag är som jag är och that's it XD Det vart iaf en trevlig helgitz! Thank u!


Fan nu när jag tänker efter har jag fan inte gjort något mer... Eller jo! Det vart ju parkitz i lördags . Började med en trevlig förfest hos jonte, slutade med "prankcalls" @ SNL ! xD Relativ lyckad kväll, men jag tror jag har fukkat upp mitt sociala liv då jag inte kommer ihåg alla "prankcalls"- Men som en vis man sa till mig en gång : En hund det är fan människans bästa vän!


Cya in a bit!


Kommentarer
Postat av: Helene

Thanx for the company!

2009-02-10 @ 22:16:32
URL: http://lifeofhelene.blogg.se/
Postat av: Slash

HAhahaah, sweet :p

2009-02-13 @ 00:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0