Jaha..

Utvilad som fan vaknar jag upp till ljudet avINGENTING! Finns det något härligare? ah en del saker men u get my point. Har vart jävligt effektiv idag och då har jag bara vart upp i några timmar. Har lyckats fixa allt som ska vart fixat tills fredag eg, men ligger man steget före så gör man : ). Så nu är det bara väntan kvar och se om man får allt som man ska : =). Dock så måste jag ringa jobbet och kolla när det vart jag skulle jobba imorn, men jag är nästan helt säker på att det är kl 7! Äsch brb ringer på dirren....


And seven it was! Tidigt, tidigt, men härligt härligt : )  Då hinner man träna och hela köret : ) Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Mamma kom precis in och frågade om jag ville ha brunch i sängen. Jag sa nej!! xD Not!  ALLTSÅ

LIFE'S GOOD!

FUCK OFffffffffffff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0