Hair pulling may not be manly, but it’s very effective...

Vilken underlig dag detta har varit, vaknade för några timmar sedan för att förbereda mig för tränignen. Ringde wallisen kvart över fyra, och precis när den första tonen gått insåg jag att det var match idag och ingen träning. Men jag lyckades savea detta med frågan "vilka ska vara med idag" xD. Blev som sagt ingen handbollsträning idag, så det fick bli cykeln. I och med detta innebär det att jag spenderat de 2 senaste dygnen inomhus, i mitt rum där mina ögon har vart som fastklistrade vid skärmen.

Nu är kl sex, tre timmar kvar till start. Frågan är om man ska lägga sig en stund eller titta på åtminstånde 1 avsnitt av Dexter. Hmnm... ska ju iofs börja på en ny säsong, kanske blir bättre om jag tar det imorn natt istället känns mer logiskt på något sätt. Neh, jag väljer nog att spendera denna tid med mina vänner som sitter just nu framför datorn. Med fifa igång och söker en snabbmatch mot någon som jag. Inte overkill bra men heller inte värdelös så matchen blir helt lame.

Hair pulling may not be manly, but it’s very effective....
Har ni tänkt på hur lätt det kan vara att bli indragen i något man inte har med att göra, typ slagsmål på uteställen. Jag har kommit på ett antal sätt för att undvika större skador om man nu skulle råka ut för detta.
Först och främst är att raka av håret, det finns ju många som är "Fittor"!
Sen kan man stoppa kuddar i tröjan, så att slagen inte känns lika mycket. Visst folk kommer undra hur denna snabba viktökning gått till, men "better safe then hurt" lr?
Tänk också på att använda huvudbonad även en liten basker kan hjälpa för att förhindra glassplitter att tränga in i skallen, efter att fått en falska i huvvet!

Om du vill se den fullständiga listan, bli V.I.P medlem här!*
*Jag ansvarar inte för något alls.



Kommentarer
Postat av: slash

Alltså jahaahaha, snygga saves <3

2009-02-18 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0