Fuck off and welcome to my world.

Igår vart det match i Bankeryd, som gick en aning bättre n den i Hultspeace! Hur som så vann vi! Woho!
Väl hemma var det dags för lite Fifa. Det gick inte så jälva bra så vi böirjadet itta på Lie to me, Asbra serie! Rekomenderar starkt! Dock somnade jag när det va circus <--- fuckdewhaT? 15 min kvar av sista avsnittet och wallisen begav sig hem. Kl var då tre på natten. I och med hans hemgång vart jag ju tvungen att vakna för att larma huset, detta kan ha vart med jobbigaste jag gjort i mitt liv xD. Men jag är glad att jag vaknade till iaf för insåg att kl var så mkt som den var, och jag skulle ju jobba natt idag,

Det var lite för tidigt att somna nu, så jag vart tvungen att pressa tre avsnitt av Dexter . Nu var kl sex vilket innebär att jag har lyckats med att sätta in dygnsrytmen. Great suxxess! Har aldrig vart så glad över att få sova, men det varade inte länge. Jag vaknade av ljudet av ett dovt skrikande av mitt namn. "Du ska jobba!!! VAKNA!!". OMG!!! var min första tanke, fram tills jag insåg att kl var halv sju. Jag vet inte om jag drömde detta eller om jag dödade min mor, för hon gav sig inte heller! Usch usch usch. Jag somnade om. Efter att ha blivit väckt 4 ggr så är det rätt svårt att somna om den femte gången. Som tur var så var det jobbet som ringde och sa "Du ska inte jobba inatt" . Så nu pojkor och flickor, ska jag sova stenhårt!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Åh kul!!! jag vill också träna och spela nU!!! Fan vart sjuk i snart 2 veckor.. svintråkigt :(





TACK så hemskt mycket för din röst!!!!!! =)

2009-02-17 @ 15:08:52
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0