Zomg!

Messiah på TV!

Om ungefär 45 min så är det officellt den 19 december = 5 dagar kvar till jul : O .

Jag önskar mig inget speciellt så jag har ingen önskelista, men här ska ni få en lista på saker jag inte vill ha :

- Burkmat (varken för djur eller människor)
- Sådana påsar med såser
- Adventsljustake
- Julgran
- Pennor
- Djur
- Städartiklar
- Falska förhoppningar
- Vatten
- Ris
- String
- Sexleksaker
- Väckaklocka
- Stege
- Lampor
- Tomma blomkrukor
- Grönsaker
- Pärm
- Ritblock
- Mattor
- Toalettsits

Denna lista kommer att updateras och troligtvist vara aktuell resten av mitt liv.

See ya later!

Kommentarer
Postat av: Håkan Emil

Asså hahahahahahahahahahahaahahahahahah



"pennor" HAHAHHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHHAHA

2008-12-20 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0