What noW?

Hmn.

Long time no seen!


Jag har haft spelkväll! Det var roligt.

Jag har haft kompisar hemma hos mig. Vi tittade på film. Det var roligt.

Jag har varit i smålandsstenar. Jag spelade guitar hero. Det var kul.

Japp och det är vad jag har gjort istället för att updatera dig!


Idag hmn,. Vad har jag gjort då ?

Jag vaknade runt tio tiden skulle jag gissa på, då jag svarade på ett sms ! Sen somnade jag om och vaknade lagom till lunch. Men inget åkte in. Istället gick jag upp ( och detta glädjer mig att min familj är lika lata som mig) och fick ta ner granen. Men den ska tydligen inte pyntas nnu. Utan det blir imorn. :S Random! Sen gick jag upp till mitt rum. Där sitter jag nu. Jag har legat i sängen och tittat på how stuff works. Det var intressant. Jag lärde mig om kalkoner. Det var kul. Sen tittade jag på numb3rs. Det var kul.

Snart kommer en kompis hem till mig. Vi ska ha roligt!


cya in a bit!



 

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Haha är du lite seg idag eller?



Nu är jag hemma iaf.. och bloggen komemr vara lika aktiv som vanligt igen! =)



Kram

Sandra

2008-12-28 @ 14:43:45
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Slackern själv

Ahh idag är jag nnu segare : * )



Nehmen vad kul : ) ska läsas!



2008-12-28 @ 17:57:04
URL: http://slacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0