Usch

Skulle kolla min mejl nyligen så var det nyaste från "Windows Live Messenger ([email protected])"

Alla som känner mig vet att jag hatar msn, pga onödiga funktioner mm. Då får de för sig att detta mejlet (*) ska få fler folk att använda Windows Live Messenger  Usch !


*Vi hoppas ju förstås att du ska gilla nya Windows Live Messenger. Men om du mot all förmodan skulle tycka att det suger så har vi en glad nyhet: I nya Messenger finns det en massa olika sätt att berätta hur du känner.

Spela till exempel in ett filmklipp och ha som visningsbild*. Mejla, chatta, ring eller se till att verkligen få fram vad du menar genom ett videosamtal. Spela spel, dela foton eller se till att göra dina bästa messengervänner till favoriter i kontaktlistan.
Som alltid är nya Messenger helt gratis. Så egentligen är det inte ett nytt Messenger, bara ett bättre och ännu mer uttrycksfullt.


Såg en till sak nu medans jag tillverkade detta inlägget. Från jamba. VEM FAN VILL SE NÄR ANNA GER EN SKÖN MASSAGE för 30 kr i månaden ? :S

Kommentarer
Postat av: zoran

aj daj msn

2009-09-16 @ 10:17:51
URL: http://[email protected]
Postat av: zoran-dubis2live.com

ajde daj msn

2009-09-16 @ 10:19:06
URL: http://msn mesenger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0