KL 00:MKT

Cheers på tv!

Kaffe gjorde mig till overKillen :/

Under de senaste timmarna har jag upplevt hela mitt liv i fastforward, mycket intressant och framförallt kul. Detta fick mig att inse att man inte är tonåring så länge till. Så jag tänkte att ett lite gäng som fyller 20 nästa år ska samla ihops sig och göra något riktigt dumt! Hade tänkt mig något i stil med one guy one cup . Så man har verkligen kan ha något att skratta åt och skylla på att man vart ung och dum. Eller varför inte tatuera sig med teksten Don't you feel like a hummingbird? Det skulle väl vara skoj ? Eller är jag helt ute och cyklar.

Nyway fick reda på att jag är tydligen den ända som klär av mig naken då jag pratar med personer av det motsatta könet i telefon. Fan trodde att alla gjorde det :S snacka om att jag fick en chock då Eldin skrattade åt mig .






See ya in a bit!

Kommentarer
Postat av: Håkan Emil

HAHAHHAHAAHAH, denna blogg är fantastisk!!!!!!

2008-12-19 @ 01:19:26
Postat av: Slackern själv

HAhaha ! Detta kan vara det mest random jag gjort i hela mitt liv. jag har en gång sagt att jag aldrig ska göra ngt sådanthär. Men med tanke på att den är så jävla random så hoppas jag att ajg kan förlåta migsjälv : ) ^^ xD

2008-12-19 @ 01:22:32
URL: http://slacker.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Nej eller hur hihi..

Jag trodde faktist det skulle bli lite mer lila..

Men sen så har jag ju brunt hår... Hade jag vart blond så hade nog håret vart LILA haha



Sen så hade jag ju rödbrun färg innan.. och det lyser väl igenom en del..



TACK så mycket!

Kul att höra!



/Sandra Gee

2008-12-19 @ 01:22:38
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Hahaha ja så sant så sant!



Men jag ahr färgat håret lila innan.. det blir typ alltid såhär ;).



Skulle bara lura i läsarna lite.. hihi



Kram på dig

2008-12-19 @ 01:32:58
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0