: )

Ja vad har jag gjrot idag. Jag vaknade för första gången 12:46 då min mobil ringde. Det var ngn randomsnubbe som har ringt fel... Igen. Alltså mitt nummer kommer man tydligen till om man slår ett kortnummer som tillhör gvd-kommun. detta har förstört min sömn ett antalgånger. Usch. Jag tror jag dör.  I sommras var det fan varje dag som den ringde och folk sökte Jonas, och ingen fattade att jag inte vart jonas. Usch, utan på dirren fråga de om jag tex kunde fixa en tvättmaskin och komma och kolla soprummet osv.  Nu i efterhand borde jag fan pallat mig ner till Tallens Dagis lr va fan det heter och "fixat" ´maskinen och påstått att jag skulle fått betalt i kontanter.

Nyway så somnade jag om. Tills jag fick ett sms. som jag av ngn anledning svarade med en smiley. Jag sov inte påstod jag. Men det gjorde jag. Jag somnade om igen, *brr, brr (+ turkisk musik)* Jag fick ett till sms.  Uscha mig! måste lära mig att sätta på ljudlöst innan jag lägger mig.

Men men nu vart jag vaken gick in på WOW och loggade efter några timmars questande. Sen åkte jag upp till samhället för att göra lite ärenden då sanel följde med mig. Men vad vi itne insåg vart att kl var 1800 och alla butiker va typ stängda. Detta slutade med att vi cruisade runt i gvd i en timma sen ut i skogen. Vi tog en sväng förbi sanells hus, ja från ingenstans, där sanel fick ta över ratten lite. Efter lite körning på grusvägar så beslöt vi oss för att åka till Boraryd med å. Sen insåg jag att kl vart mkt så vi begav oss hemmåt. Efter att ha knullat sönder sanel i hans egna säng så drog jag hem för att packa mina grejor till jobbet.

Dagens bästa människa genomtiderna hittils : Adam Lillvik. Anledning : Åkte från a.torp till Gvd för att köpa mitt mansgodis : ) <3 till honom.


Om du av någon konstig anledning skulle vilja fortsätta läsa denna blogg så säger jag vi ses om någon timme.

Kommentarer
Postat av: Håkan Emil

HÄlsa den horan som smsade dig i sömnen att han är en manlig hora. En hora alltså.

2008-12-17 @ 23:23:17
Postat av: Slackern själv

Det ska jag verkligen göra!

2008-12-17 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0